.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجازه زوج و فرد کردن جاده چالوس را نمی‌دهیم

 نماینده مردم کرج در مجلس،گفت:همین روزهای جمعه و شلوغ که جاده چالوس یک طرفه می شود ، برای مردم منطقه ایجاد مشکل کرده است ؛ این گونه تصمیمات ناپخته و غیر کارشناسی در کشور زیاد است و این هم یکی از این تصمیمات غیر کارشناسی است که اتخاذ شده است،اما قطعا عملی نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت؛ عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، با انتقاد از طرحهای مقطعی ترافیکی برای جاده چالوس به پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت:طرح ترافیکی اخیری که برای جاده چالوس بیان شده ، اصلا کارشناسی نیست ، مردم زیادی در اطراف این جاده زندگی می کنند، ما تنها در استان البرز حدود ۷۰ روستا داریم که دارای سکنه است و طرح ترافیک و زوج و فرد در این جاده به هیچ و جه امکان پذیر نیست ، همانگونه که طرح یک طرفه کردن نیز به هیچ وجه مناسب این منطقه نیست.
اکبریان گفت: مسئولین اگر می خواهند کاری برای ترافیک انجام دهند ، فکری به حال بزرگراه تهران - شمال کنند ؛ ما شدیدا با این کارها مخالفیم و اجازه این کار را به کسی نمی دهیم ؛ مردم اطراف جاده چالوس حق و حقوقی دارند و بحث زوج و فردو یک طرفه کردن به مصلحت نیست و نباید با این مباحث آرامش مردم منطقه را مختل کرد.
وی در خاتمه گفت: همین روزهای جمعه و شلوغ که جاده چالوس یک طرفه می شود ، برای مردم منطقه ایجاد مشکل کرده است ؛ این گونه تصمیمات ناپخته و غیر کارشناسی در کشور زیاد است و این هم یکی از این تصمیمات غیر کارشناسی است که اتخاذ شده است ، اما قطعا عملی نیست.
لازم به ذکر است که اخیرا سردار مومنی رئیس پلیس راهور عنوان کرده بود که محدودیتهایی را در جاده چالوس در نظر گرفته ایم و ممکن است در آینده ای نزدیک و تعطیلات نوروز تردد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در این جاده یک طرفه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : زوج و فرد , جاده , چالوس
نظرات خوانندگان :

يک شمالی 6 آبان 1391
با اجرای طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس :
1- خوش به حال کسانی می شود که دارای چند دستگاه اتومبيل شخصی ناقابل گران قيمت هستند.
2- بد بخت و بيچاره کسانی که يا اصلا ماشين ندارند و ساکنين روستاهای اطراف جاده چالوس.
همشهري 6 آبان 1391
شما چه كاره هستيد كه اجازه زوج و فرد در جاده چالوس را نمي دهيد؟شما نمي توانيد قانون تصويب كنيد آن وقت توقع داريد در مورد جاده چالوس تصويم بگيريد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.